FLACARA REINVIERII

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia Inimii cu Lord Maitreya



O meditație asupra inimii - Spirala de aur a vieții 
de la Lord Maitreya 

Să începem cu o meditație asupra inimii. Să urmărim spirala de aur a Vieții.
Aș sta cu tine și aș gândi pentru o clipă chiar și în complexitatea lui Dumnezeu. Vei închide ochii, pentru a putea pătrunde adânc în spațiul interior al propriei inimi.

În această liniște, îți recreezi, iubitule, nobilul conac al sufletului tău. Iată cerul tău. Iată pământul tău. Tu ești, ca să spunem așa, Dumnezeu. Căci Dumnezeu este centrul acestui interval sferic. Și tu ești în centru - unul.


Meditaţia inimii Alfa şi Omega


Aici afirmăm mantra:

Eu și Tatăl meu suntem una. Eu și Mama mea suntem una.


Astfel, desenez cercul în jurul centrului. Și nu sunteți singuri, totuși singura conștientizare pe care o aveți despre Viața însăși este într-adevăr propriul vostru Dumnezeu Conştiinta de sine.

La început, există o inconfortabilitate în astfel de singurătate. Dar, prin practica zilnică și exercițiul inimii, începeți să apreciați acest spațiu al lui Buddha - neatins de conceptele de timp ale oamenilor de acum, de frecvențele eternității, compartimentate pentru absorbția unei lumini vaste care este sigilată într-un singur punct, în centrul sferei.

Acum, așezați-vă în centrul respectiv și poziționați-vă. Vedeți punctul alb- focul care se aliniază cu chakra inimii voastre.

Acum cântă cu mine această mantră. Lasă-l să fie jucat pe instrumentele noastre, pentru a putea curge cu tonul Alfa:

Eu și Tatăl meu suntem una. Eu și Mama mea suntem una.

Eu și Tatăl meu suntem una. Eu și Mama mea suntem una.

Eu și Tatăl meu suntem una. Eu și Mama mea suntem una. (cântat de 8 ori)


Există mult mai mult în această mantră decât vă puteţi imagina chiar în mintea voastră exterioară. Căci deplinătatea manifestării în toate gradele de conștiință din ființa ta se produce prin intrarea în centrul spiralei și convergerea acolo, inversând lumina, dar nu pervertind niciodată nici o formulă a focului sacru. Astfel, pătrunzând în jos, în jur și în sus, din nou - acest flux puternic de realizare interioară a lui Dumnezeu ultimează în manifestarea în care EU SUNT din Alfa și Omega, lumi fără sfârșit.

Să continuăm mantra, turnând dragostea - cel mai intens foc alb - în sfera Alfa și Omega, acum congruente în octava eterică cu propria inimă, dragule.



De aceea, EU SUNT aici - să extind corpuri înstelate de lumi îndepărtate în imensitatea propriei mele ființe, fiecare stea fiind punctul de coordonare Alfa și Omega. Acolo unde este inima fierbinte, fervoarea inimii tale va mări strălucirea intensă a focului alb. Lăsați-l să fie!

Eu și Tatăl meu suntem una. Eu și Mama mea suntem una.

Eu și Tatăl meu suntem una. Eu și Mama mea suntem una. (cântat de 6 ori)


Acum mă apropii şi mai aproape. Și vin pentru etanșarea punctului de lumină în centrul sferei ființei tale. Eu sigilez - prin împletirea lumilor - inima ta interioară, flacăra inimii tale și acest punct de lumină cu soarele aprins.

Sigilez fluxul cifrei opt. Și de fiecare dată când intrați în această meditație, puteți vizualiza sferele gemene ale figurii opt și ale celei de-a opta raze care se contopesc ca una singură - ca soarele alb-foc / albastru-foc.

Acum ești chela focului alb! Acum ești chela perfectiunii albastre orbitoare! Fuziunea diamantului și a safirului inimii lui Morya să fie pentru fuziunea soarelui alb-foc / albastru-foc al lui Dumnezeu Steaua Sirius.



Această meditație a fost trans. prin dictare de către Lord Maitreya şi pronunțată la 1 iulie 1981 și publicată în Perlele înțelepciunii Vol. 24 Nr . 30 .

tr. SUZI MIREA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!