FLACARA REINVIERII

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de JOI - Afirmaţiile Păcii - Arh Uriel / Aurora




Nimeni nu poate interveni in alegerile liberului vostru arbitru si nu o va face, dar nimeni nu poate face asta in locul vostru. 

Progresul spiritual este obtinut ca rezultat al aplicarii zilnice a legilor lui Dumnezeu, a energiilor lui Dumnezeu, prin intermediul celor sapte Raze principale si prin purificarea karmei si a corpului emotional. In fiecare zi este foarte important sa va rezervati timp pentru a face lucrarea voastra spirituala si interioara. Invocarea acestor Flacari ale Iubirii si Atributelor lui Dumnezeu va face sa intelegeti mai bine aplicarea legilor cosmice. Respirati, invocati-le si umpleti-va cu aceste minunate Flacari ale lui Dumnezeu. In meditatia voastra, cautati sa le intelegeti mai profund, intrand in legatura cu Sinele vostru Divin si cu ghizii vostri si aplicati cu staruinta ceea ce vi se arata. Cautati sa ridicati valul iluziilor muritoare si restabiliti legatura cu magicul si cu puterile intentiei originale a lui Dumnezeu, pentru calatoria voastra eterna catre scopuri si un destin din ce in ce mai inalt. Ajutorul nostru sta la dispozitia celor care il cer; o simpla rugaciune-cerere, facuta din inima, ne aduce instantaneu in campul vostru de forta, pentru a va veni in ajutor.


Joi este amplificata Raza aurie a Flacarii Reinvierii.

Concentrati-va pe energiile acestei Flacari, pentru reinvierea si restabilirea Divinitatii voastre mostenite. Sunteti o fiinta Divina, ce traieste o viata de om si invata din ea. Pentru ca v-ati ratacit in constiinta, Divinitatea voastra a fost ascunsa in spatele unui val. Pe masura ce invocati si va contopiti cu energiile violet si aurii ale Flacarii reinvierii, veti incepe sa reinviati toate darurile si atributele Divinitatii voastre. Aceasta Flacara minunata va pregateste pentru ritualul final al Inaltarii. Inaltarea a fost - si este inca - principalul scop al multelor voastre intrupari pe aceasta planeta.


Afirmaţiile Păcii de la Arhanghelii Uriel și Aurora


  • EU SUNT ploaia blândă a păcii.
  • EU SUNT manifestarea Perfecțiunii Divine.
  • EU SUNT marea emoţie a Iubirii Divine de la înălțime.
  • EU SUNT puterea Iubirii infinite și a compasiunii în interior.
  • EU SUNT flacăra Iubirii care va susține totul.
  • EU SUNT realizarea puterii Iubirii.
  • EU SUNT externalizarea calității libertății divine.
  • EU SUNT calitatea păcii infinite și a manifestării.
  • EU SUNT puterea liniștii.
  • EU SUNT puterea mareelor de Iubire și pace – punând capăt contaminării discordiei şi disperării.  
  • EU SUNT reînnoirea speranței în inimile cărora nu mai au nicio speranţă.
  • EU SUNT înțelegerea oriunde există urechi de auzit.
  • EU SUNT compasiune ori de câte ori există inimi de îmbrățișat.
  • EU SUNT libertatea de cătușele războiului și a distrugerii.
  • EU SUNT un mesager și un instrument al păcii.


Rugăciuni la ... / Cele ŞAPTE FLĂCĂRI SACRE
       Maeştrii Frăţiei Albe prin Aurelia L.J
   
       Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!