FLACARA REINVIERII

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Simţiţi sinceritatea şi profunzimea iubirii mele - Hristosul Planetar




Preaiubiţii mei copii, VĂ IUBESC! Simţiţi sinceritatea şi profunzimea iubirii mele.

Am urmat cursul evoluției voastre din momentul în care aţi coborât în acest sistem solar și mai târziu, pe această planetă, când erați încă în acea stare de integritate, funcționând pe deplin în măreția și strălucirea prezenței voastre EU SUNT. V-am îmbrăţişat în dragostea mea prin noaptea lungă şi întunecată, când aţi ales să creaţi umbre și karma în care vă aflați acum. Am să te urmez înapoi până, în propria ta realizare Christică,  până când vei fi din nou triumfător, magnific, LIBER şi până când îţi vei Cunoaşte creația umană.

Vă îndemn să trăiți pentru iubire, prin credință, folosind această dragoste pentru a extinde granițele Împărăției Lui Dumnezeu, împlinirea destinului individual al propriei voastre vieți și realizarea Universului căruia îi aparții un loc mai dulce, mai magnific și mai glorios.



Iubită Prezenţă EU SUNT, Lumina Sufletului meu,
cer puterea deplină a focului sacru din Templele Iluminării
pentru eliberarea completă a Flăcării Iluminării
prin întreaga mea conștiință, ființă și în lume.

Cer ca Flacăra Iluminării să ardă și să transforme
tot ceea ce ar împiedica manifestarea Iubirii,
a Înțelepciunii și a Puterii în interiorul și în afara
fluxului meu de viață și Ascensiunea mea în Lumină.

Îi rog pe Maeştrii Luminii să-mi reînvie memoria
adevăratei mele identități în Dumnezeu și
schiţa planului meu divin.

Din Flacăra Iluminării, cer să-mi restaurez
conștiința deplină în Hristos, așa cum este ea
rânduită de Dumnezeu la începutul coborârii
mele în formă şi manifestare.

Cer ca Flacăra Iluminării să coboare și să mă
lumineze cu Înțelepciunea Divină, fiecare celulă
a ființei mele, în chakra mea coroană și
în toate celelalte chakre ale mele.

Eu cer ca Flacăra Iluminării să mă reconecteze
din nou spre cunoașterea Pură pentru Totdeauna
la Mintea Universală a Lui Dumnezeu.

Inundați Pământul cu Flacăra Iluminării în fiecare
zi pentru a arăta oamenilor drumul lor spre Acasă.

O, frumoasă și prețioasă Flacără Aurie,
lasă-ți Lumina Ta să aducă sfârșitul separării
în conștiința conducerii, în manifestarea
Scopurilor Sfinte ale Lui Dumnezeu și
reîntoarcerea Erei Iubirii și a Iluminării.
Şi așa este, iubit EU SUNT!


Rugăciuni la ... / Cele ŞAPTE FLĂCĂRI SACRE
       Maeştrii Frăţiei Albe prin Aurelia L.J
   
       Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!